Ga naar inhoud

externe hdd


Bjorne40

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een externe hdd van seagate gekocht om op te nemen van de tv en om op de pc te gebruiken. Nu heb ik hem eerst op de tv aangesloten gehad, maar kan ik hem dus niet meer gebruiken op de pc. Ik heb al via systeem beheer de volumes kunnen verwijderen, maar ik kan hem niet formatteren en hij is ook nog niet zichtbaar op de pc. Iemand een idee?

Groeten

Bjørne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die harde schijf is op je tv geformatteerd voor opname, de computer kan niet overweg met die manier van formatteren.

Als je opneemt vanaf tv op die schijf zal je die helaas niet op die manier op je PC kunnen afspelen.

 

Tref je de harde schijf wel nog aan in schijfbeheer? Weet je niet hoe je schijfbeheer kan bereiken vermeld dan in je volgend bericht welke Windows versie aanwezig is op die computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

 

Tref je de harde schijf wel nog aan in schijfbeheer? Weet je niet hoe je schijfbeheer kan bereiken vermeld dan in je volgend bericht welke Windows versie aanwezig is op die computer.

 

 

In het configuratiescherm is de hardeschijf nog weg zichtbaar, maar ik kan er niks mee doen. Ik heb ook al geprobeerd om via systeembeheer het volume te verwijderen maar kom ik niet verder mee. Ik denk dat ik een andere hardeschijf erbij moet kopen. Bedankt voor je antwoord.

 

 

Ik vergeet nog te melden dat het om windows 7 gaat.

 

 

Je moet in schijfbeheer zijn.

Dat bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

In computerbeheer klik je op schijfbeheer. Alle schijven worden nu in beeld gebracht.

Maak dan met de probleemschijf aangesloten een printscreen van schijfbeheer en plaats die afbeelding in je volgend bericht.

 

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die afbeelding in je volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.