Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik met de pc niets meer kon beginnen, heb ik hem teruggezet in de fabrieksstand.

Het probleem is nu dat ik wel op Google kom, maar dat ik, wanneer in een hit aanklik, een verbindingsprobleem heb.

Ben nu updates aan het installeren, hij heeft er 27 gevonden. Moet ik ook een servicepack installeren en zo ja: welke?

Geplaatst:

Ik ben er inmiddels uit. Heb alle updates gedaan en toen Explorer 11 gedownload. Hij werkt weer naar behoren.

Dank voor de hulp en ik was er zeker verder mee gegaan, ware het niet dat de pc echt helemaal niets meer deed en ik toch verder moest.

Geplaatst:

Geen probleem ... daar hebben we alle begrip voor. In noodgevallen wil je inderdaad zo snel mogelijk verder kunnen. Succes met de PC ... en tot later (of beter niet misschien) :D

P.S. : Eset Online Scanner was niet goed gegaan, het afgeleverde logje was niet het volledige. Maar dat zijn nu "vijgen na Pasen" :xd:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.