Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Voor films gebruik ik VLC en WMP wat lukt, ook filmpjes op youtube vormen geen probleem.

Met welk programma de video's van facebook worden afgespeeld weet ik niet.

Geplaatst:

Strikt genomen zou dat ook één van die twee programma's kunnen zijn. Wil je - bij het openen van een Facebook-video - eens kijken of je uit de "eigenschappen" bvb. kan afleiden om welk programma het dan gaat?

Geplaatst:

Facebook zou werken met adobe flash player, deze is niet geïnstalleerd op de desktop. Bij de installatie doorloopt hij de volledige sequentie ( opslaan en uitvoeren ) maar na het installeren vind ik niets terug op de C schijf. ??

Geplaatst:

Adobe acrobat flash player 19 active X is te vinden via configuratie - programma's verwijderen of wijzigen, maar daar kan ik de flash player alleen maar verwijderen.  Onder configuratie - standaardprogramma's vind ik deze niet terug. Vind het bizar.

Geplaatst:

snap er niets meer van... ik heb de flash player en de updater verwijderd, de beveiliging uitgezet en de adobe flash player ( via opslaan en uitvoeren ) gedownload via de officiële site.

Na de download krijg ik geen enkele melding om op te starten of iets dergelijks. Meer nog,  als ik de C scan vind ik enkel Adobe Flash Player Updater.job terug. ??

Klik ik op de updater krijg ik melding dat er geen bestand gekoppeld is.

• 4 weken later...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.