Ga naar inhoud

Google Earth Plus

Lucky

Aanbevolen berichten

Aangezien dit programma niet meer werkt (telkens verschijnt een popup-venster dat uitnodigt om een rapport te sturen- wat ik niet wil doen) wou ik het verwijderen op de klassieke manier via Configuratiescherm in de map "Software". Na het selecteren van het programma kies ik uiteraard voor "Verwijderen" maar ER GEBEURT NIETS! In "Alle programma's" vind ik ook geen "Unsinstall".Hoe kan het programma kwijt????

Dank bij voorbaat voor de hulp.

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen van beide een succes. Zelfs met Google Earth uit "Program Files" te verwijderen blijft het programma onverwijderbaar via Configutatiescherm en "Software". Hierbij stop ik de pogingen; ten slotte is het van geen essentieel belang. Graag mijn dank aan de hierbovenstaande hulpverleners voor de gedane suggesties.

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Gegroet, filkill.

Sorry voor mijn late respons. Ik dacht dat ik het item had afgesloten.

Over ingrijpen in het register heb ik echter reeds zo vaak nare resultaten gehoord, dat ik het, als leek, niet aandurf. Toch bedankt voor je hint.

Daarmee beschouw ik "Google Earth Plus" nu defintief afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet bang zijn om in het register te werken, Maar je moet wel eerst een backup nemen van je register. Zodat zodra het misloop je gewoon op de backup moet drukken en alles is terug normaal.

Zo maak je een backup van je register.

Start>uitvoeren>regedit>Bestand>Exporteren>nu geef je het een naam en sla je het ergens op.

Je moet natuurlijk niet lukraak items in je register veranderen en verwijderen.

En dan kan je als 'leek' met gemak het programma verwijderen in je register

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.