Ga naar inhoud

WMP openen in volledig scherm

louis23480

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een PowerPoint voorstelling (2010) als menusturing voor het bekijken van mijn vele reisfilmpjes. Via een actie of hyperlink open ik dan deze filmpjes in Windows Media Player 12. WMP opent dan automatisch maar nooit in volledig scherm, ofwel in een kleine versie of in de grote versie, maar nooit in volledig scherm. Is het mogelijk om de default waarden aan te passen zodat WMP altijd in volledig scherm opent zonder dat ik nog steeds op de ene of andere toets moet drukken.

Ik werk met windows7 , PPT 2010 en WMP 12.

Louis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou volgens de handleiding hieronder er voor kunnen zorgen dat de bewuste filmpjes in volledig opstarten.

http://smallbusiness.chron.com/start-windows-media-player-full-screen-54710.html

Een andere mogelijkheid zou zijn een aanpassing in het register, zie deze link.

Voor dat je in het register aanpassingen uitvoert maak je best eerst een back- up van het register, hoe dat moet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@carambole,

Ik weet niet of je in bericht 1 gelezen hebt dat de vraag is om powerpoint automatisch te laten opstarten in volledig scherm en dit werd nog eens herhaald in bericht 4.

Dus zonder ergens op te klikken of toets te gebruiken.

@louis23480,

Wat denk je van de tweede tip uit bericht 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik geprobeerd maar is ook geen succes. Na het intikken van het pad zoals vermeld kreeg ik de foutmelding: "Het bestand heeft een extensie (.) die niet wordt herkend door Media Player. Mogelijk kan het bestand wel worden afgespeeld." ---> (Ja)

Geeft dan " Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand in WMP."

Na Windows te hebben bezocht zie ik fout C00D11B1, wat eventueel te maken zou hebben met de muziek ???

Het stuurprogram bijwerken zou een oplossing kunnen bieden. Echter in apparatenbeheer vind ik de WMP niet terug.

Ik kan dus ook geen stuurprogramma bijwerken.

Ik heb echter in tussentijd een andere oplossing gevonden. Ik open nu de filmpjes in WINDOWS MEDIA CENTER en hier kan ik de fullscreen wel aanpassen zodat de filmpjes automatisch openen op het volledig scherm.

Ziezo U bent beiden bedankt voor het mee opzoeken voor een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.