Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeiedag iedereen.

Ik heb een laptop, HP Pavilion HDX9400 welbepaald met Nvidia Geforce 8800M GTS grafische kaart. Ik heb een draad S-video en een 'oude' Phillips TV. Laptop heeft een 'S-video tv-uitgang'. De televisie heeft een 'S-video ingang'.

Nu sluit ik ze allebei aan elkaar met de S-video draad. Wat Nu ?

Nergens vind ik bij beeldscherminstellingen of bij Nvidia-configuratiescherm iets over de tv. Ik laat de laptop opstarten met de met televisie aangesloten op het juiste AV-kanaal... niets. In het menu van de televisie kan ik zo goed als niets doen. Andere forums helpen mij niet of gaan over mensen die zwart-witbeeld als probleem hebben. Mijn probleem is nu dat ik helemaal geen beeld krijg.

Graag hulp en alvast bedankt.

Koen.

Geplaatst:

Je moet op je bureaublad rechtermuisklik doen en dan eigenschappen bij XP, of aan persoonlijke voorkeuren aanpassen en dan beeldschermeigenschappen bij vista.

Daar ga je een scherm zien waar normaal er 2 schermpjes weergegeven zijn; 1tje actief (je zwart) en eentje inactief (grijs). Klik op dat inactieve en zeg het bureablad naar dit beeldscherm uitbreiden. Normaal ga je dan wel beeld op je tweede scherm steken, en ga je iets kunnen zien op je tv.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.