Ga naar inhoud

medion probleem


pcgebruiker

Aanbevolen berichten

Hey ,

 

heb in maart van dit jaar een medion pc gekocht als tweede pc voor mijn kids..

op zich geen probleem...

maar na een maand springt pc plots af en niet meer op te starten....

geen licht aan de aan/uit knop

geen gezoem van de ventialor voeding

alee totaal niets meer

 

aankoop bewijs niet meer terug te vinden :( :( :(

typisch ergens leggen om het zeker terug te vinden en niet meer te vinden dus ....

 

na maanden zoeken en 2 maal via mail na hotline medion gemaild te hebben en geen reactie te mogen ontvangen heb ik het opgegeven...

 

kennenen jullie de symptomen.... de gebruikelijke problemem van medion

bij help en zoek opdrachten met probleme medion .... niets te vinden

 

hopelijk een oplossing die me iemand kan bieden...

groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal ermee terug moeten naar de winkel waar je het ding kocht.

het is de plicht van de leverancier jou een goed apparaat te leveren. wat hij eventueel daarna bekokstooft met de fabrikant, is zijn zaak.

aankoopbewijs: is er geen rekeningafschrift voorhanden?

Hey , neen zoals  ik vermeldde , te goed weggelegd die aankoopbon. rekeningafschrift wel... maar heb die dag meerder dingen gekocht en daar staat de totale prijs op...

 

dit weekend daar ik toch geen garantiebewijs meer heb... pc opgegedaan.... alle kabbels losgemaakt en voeding eruitgehaald...

in de pin connector de verbinding gemaakt en fan van de voeding begint te draaien .... dus voeding niet stuk ... schakelaarr overbrugt noppes

dus ligt dan tocg mss iets aan het moederbord  ????

 

iemand ervaring mee of dingen die ik nog kan doen om iets uit te sluiten .....

had nog voeding liggen dus als da het probleem is lossen we dit op ... maar aan de voeding ligt het volgens mij niet.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb eindelijk toch contact kunnen maken via mail verkeer met medion service center.... ik mag hem opsturen via een kialapunt.... en ze zouden hem herstellen onder garantie.... hoewel ik geen aankoopbewijs meer heb.... waarschijnlijk kunnen ze zien wanneer welke pc en waar verkocht is ????

heb wel gevraagd indien niet te herstellen onder garantie mogelijk is..... me hiervan te verwitigen en bestek op te sturen voor ze deze maken

ben benieuwd...... hoe dit zal aflopen.... dank u voor de snelle reacties en hopelijk kan ik met goed nieuws terug komen en jullie op de hoogte houden van de service van medion

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.