Ga naar inhoud

Oude draadloze muis problemen in Win10? (usb foutmeldingen?)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan het installeren van een zeer oude draadloze muis (Zolid Draadloze lasermuis, 10 knoppen, 1600 dpi, laadstation, agilent sensor) problemen geven in Windows 10 (zoals continue foutmeldingen met usb apparaten die niet herkend worden?)

Ik wens deze te laten gebruiken door mijn neef , die een laptop heeft.

Geplaatst: (aangepast)

Neen heeft niets te maken met dat topic.

Ik heb de muis (nog) niet aangesloten. Ik hou het zo even. Hij heeft wel een goedkope muis (zeer mooie kleur en vormgeving) :top: en die werkt goed.

Ik neem geen risico's meer met win10. Stel dat daar een melding van usb apparaat niet herkend op komt. Het heeft niets te maken met de andere topics, het is niet die pc met usb problemen, ik ben gewoon bang om nog iets verkeerd te doen/aan te sluiten. Dat zal wel overgaan :D .Probleem met usb "lijkt" (mysterieus?) opgelost op die pc. Misschien een (windows?)update of gewoon juiste optie aanvinken bij insteken audio stekkertje (zie topic).

Topic sluiten misschien?

aangepast door Kurtt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.