Ga naar inhoud

Systeemherstelmiserie

Gast Lambo

Aanbevolen berichten

Onlangs postte ik volgende post op een ander onderdeel van forum:

"Goeiemorgen,

toen ik vanmorgen de pc opstartte, merkte ik dat ik enkel nog explorer kon openen. Alle andere programma's zijn veranderd in explorer-iconen en vragen info om te linken en weigeren op te starten. Enkel jpeg-bestanden worden geopend, alsook office 2003-bestanden. Alle andere programma's starten echter niet op (inclusief office 2007-bestanden).

Is hier sprake van een bepaald virus of is er ergens één of andere instelling veranderd?

Mocht iemand mij kunnen helpen, graag. Wel nog even vermelden dat ik vannacht nog geen problemen had en dat mijn medebewoners ook geen bepaalde vreemde mails geopend hebben.

groet,

Lambo"

Dit probleem heeft te maken met het deinstalleren van Norton om een nieuwe te kunnen installeren. Goed, ik heb die kunnen herstellen door op te starten in een veilige modus en via daar een systeemherstel te doen. Probleem opgelost zou je denken. Dat is helaas buiten mijn vader gerekend. Die wilde natuurlijk weer die Norton installeren waardoor de pc weer hetzelfde probleem had als hierboven. Als ik echter nu in de veilige modus een systeemherstel wil doen, vindt hij enkele vroegere datum meer terug, waardoor ik natuurlijk het probleem niet meer kan oplossen.

Iemand een idee hoe het komt dat er geen enkel ander herstelpunt meer terug te vinden is in systeemherstel? En hoe ik dit eventueel kan oplossen?

groet,

Lambo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes :s Zocht al weken naar een oplossing voor hetzelfde probleem op een PC hier - ook na het deïnstalleren van Norton - en na het uittesten van alle mogelijke suggesties die op Internet rondzweven was het probleem nog steeds niet opgelost. De PC staat nu bij een PC-boer die er momenteel zijn tanden op stuk bijt en nog steeds geen oplossing heeft gevonden. En het is nochtans geen domme kerel :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.