Ga naar inhoud

AC Ryan PV-73100 kan niet naar gedeelde mappen Windows 10

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Sinds de update naar windows 10 (vanuit windows 7) kan 1 (AC Ryan HD1 ACR PV-73100) van mijn 2 mediaspelers niet de gedeelde mappen benaderen van de Windows 10 machine in mijn netwerk. De andere mediaspeler in mijn netwerk (MEDE8ER 500x2)  kan nog gewoon alle gedeelde mappen benaderen zoals voorheen toen de machine nog op Windows 7 draaide. Op de Windows 10 machine is ook de AC Ryan niet meer te zien in NETWERK maar de MEDE8er wel. De AC Ryan logt dus niet meer in en blijft nu vragen naar gebruikersnaam en wachtwoord. Als ik deze invul krijg ik "Inlog mislukt". De AC Ryan krijgt van de router gewoon een IP adres uitgedeeld en ik kan met de AC Ryan de harde schijf van de andere mediaspeler (MEDE8ER) gewoon benaderen maar dus niet meer de gedeelde folders op de Windows 10 machine. Verder kan ik de AC Ryan wel pingen vanuit de Windows 10 machine. Heeft iemand hier een oplossing voor of suggesties?

aangepast door feets
Geplaatst:

@ feets,

:welkom:

U mag best de link van dat ander forum hier vermelden, zodat de helpers hier niet dezelfde suggesties / mogelijke oplossing(en) aangeven.
En het is tevens prettig om te weten wat u allemaal al heeft geprobeerd om dubbelwerk te voorkomen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.