Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag wil ik terugkomen op het onderwerp en hoop dat dit op deze manier lukt

PC blijft langzaam internetten. Heb met Ziggo gebeld en zij hebben het modem uitgelezen. Daar is niets bijzonders te zien. De speedtest die ik zelf heb gedaan is uitstekend. Mijn andere pc die draadloos werkt (ik heb een router, merk Asus) werkt snel en goed.

Volgens Ziggo moet het gezocht worden in de pc.

Graag uw reactie.

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Onder langzaam versta ik dat het een tijdje duurt voordat websites worden geopend.

Download: 157.57

Upload: 19.67

Ziggo speedtest:

Download: 186.35

Upload: 20.51

Geplaatst:

Ik heb 2 testen gedaan.

Eerste test: kabel rechtstreeks op modem aangesloten

Tweede test: kabel van modem via de router naar de pc

Er zit geen verschil in beide testen.

Ziggo heeft het modem al teruggezet in de fabrieksstand. Heeft niet geholpen. Ze sturen nu een monteur.

Misschien daar even op wachten?

post-8953-0-17857800-1445252936_thumb.jp

Geplaatst:

Welk soort abonnement heb je bij Ziggo? En Euh.... je werkt blijkbaar via kabel op die computer en niet draadloos?

Als er al een afspraak gemaakt is met ziggo kan je best even afwachten.

Geplaatst:

Ik heb het snelste pakket bij Ziggo (Downloadsnelheid 200 Mbps)

Ik heb 2 computers, de een werkt via de kabel (is geen draadloze pc) en de ander werkt draadloos via WiFi

Morgen komt de monteur van Ziggo en daarna meld ik me weer om te laten weten wat hij heeft gezegd/gedaan.

Groet,

Bammens

Geplaatst:

Inmiddels is de monteur van Ziggo geweest. Hij kan geen storingen vinden en de Ziggo speedtest werkt ook naar behoren.

De Telenet Speedtest wijst 190 aan, oké dus.

Toch blijft de pc langzaam. Het duurt te lang voordat een website wordt geopend.

Zo heel langzaam begin ik te geloven dat het aan mijn pc ligt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.