Ga naar inhoud

Uitgeschakelde update functie

Ferdinand

Aanbevolen berichten

Na ontvangen  updates op mijn laptop (windows 8.1) heb ik steeds opstartproblemen.

Iedere keer moest het probleem opgelost worden door deskundige derden.

Ik heb het probleem opgelost door de automatische update uit te schakelen.

Nu wil ik mijn laptop upgraden naar windows 10 in de hoop dat het steeds

terugkerende opstartprobleem van het windows 8.1 besturingssysteem achter de rug is.

Mijn vraag is kan deze upgrade naar windows 10 succesvol met een uitgeschakeld

update systeem op windows 8.1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ferdinand,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

Je moet Windows 10 niet meteen zien als een heilzaam iets, integendeel zelfs ... de problemen zijn helaas legio !

Feit is echter wel dat jouw Windows 8.1 niet in orde is ... die fouten neem je sowieso mee naar Windows 10 en dan heb je twee mogelijkheden:

- ofwel gaan we van start met het pogen tot opnieuw in orde zetten van jouw huidige installatie ... dit kan vlot gaan, maar kan ook ettelijke weken duren ... op voorhand geen enkele garantie tot "succes gegarandeerd" dus ...

- ofwel zet je de laptop terug naar zijn fabrieksinstellingen en bouw je je Windows 8.1 terug op zodat je weer met een schone lei kan beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de automatische update op windows 8.1 weer ingeschakeld met als gevolg dat er een lawine van updates binnenkwam.

Bij het voltooien van het update proces viel de pc bij 30% in de herstart stand. Daarna kwam de melding dat er problemen waren

en kwam het reparatie programma op gang.

Alle varianten van het reparatie programma uitgevoerd met als laatste herstel naar de fabrieksstand.

Uiteindelijk geen enkel resultaat.

De pc blijft het reparatie programma aanbieden. Als bijzonderheid kan ik ook nog melden dat opstarten in de veilige modus ook niet

meer mogelijk is.

Om online te kunnen zijn nu maar terug gevallen op mijn 2de laptop met windows 7.

Wie weet een oplossing om windows 8.1 weer aan de praat te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.