Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het tokkelen op de F11 toets had tot resultaat dat de instellings procedure opgang kwam zoals taal, naam enz enz.

Na de melding dat er updates werden opgehaald kwam er een vervolg melding dat de pc werd herstart.

Daarna gebeurde er een tijdje niets en kwam de melding dat er een probleem was.

Weer even niets en toen kwam de reparatie aanbiedingen in al zijn varianten weer op het scherm.

Geplaatst:

Verbreek, voordat hij naar updates begint te zoeken, de internetverbinding en wijzig dan in Windows Update de instellingen naar: Naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren.

Nadien laat je hem manueel naar updates zoeken en werk je tijdens het installeren van de updates in groepjes van 10 à 15 updates zoals reeds aangegeven.

Geplaatst:

Opnieuw opgestart met indrukken van F11.

Krijg nu een scherm die ik nog niet heb gehad, namelijk PowerRecover.

Opdracht geven tot herstel. Aangegeven hersteltijd 17 minuten.

Ik wacht met spanning af wat nu de uitkomst zal zijn.

Geplaatst:

PowerRecover heeft gelopen en de pc is inmiddels voor de 3e keer in fabrieksstand gebracht.

Na het opnieuw opstarten weer dezelfde melding dat er een probleem is en de reparatie mogelijkheden kwamen op het scherm.

Ik kom niet naar een scherm voor het instellen van het binnenhalen van updates.

Geplaatst:

Het terugzetten naar fabriekstoestand loopt tot 100%.

Vervolgens komt onmiddelijk de melding dat de pc opnieuw wordt opgestart.

Het openings scherm "Medion" verschijnt korte tijd.

Dan wordt het scherm zwart. Een minuut of vijf gebeurt er niets en dan verschijnt de melding dat er een probleem is.

Bij deze melding staat ook DPC Watchdog Violation.

Daarna kom er een blauw scherm met de diverse reparatie opties.

Deze gang van zaken blijft zich als een vizieuze cirkel herhalen en ik kom niet verder in windows

Geplaatst:

Hier valt vanop afstand helaas niets meer te ondernemen ... je laptop bevindt zich nog in volle garantie, tijd dus om contact op te nemen met Medion voor een nazicht en herstelling onder garantie.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.