Ga naar inhoud

na upgrade van windows 8.1 naar 10 kan geen muziek cd meer branden via windows media player

Gast

Aanbevolen berichten

heeft groove music hier soms iets mee te maken, want blijkbaar zit die in windows 10 en start die nu automatisch mee op als ik muziek wil downloaden via internet ?

post-6732-0-64854500-1443780455_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, je hebt gelijk, nu lukt het wel, heb een liedje (bestand) moeten verwijderen (rood/kruisje), ik ga toch trachten die groove music te verwijderen, moet precies via power shell gebeuren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem op zich is reeds opgelost, namelijk de koppeling naar het bestand herstellen.

Ik vermoed ook niet dat Groove muziek hier de oorzaak van geweest is.

Wil je toch proberen om groove music te verwijderen, wat ik persoonlijk niet zou doen, maak je best eerst een image aan.

Lees ook de info in deze link eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, hartelijk dank voor de informatie en oplossing, zal nog eens nadenken over groove music, weet niet waarom maar als ik nu een liedje download van you tube en converteer met you tube mp3 start groove music ook niet meer op, dit was tot nu toe na de installatie van windows 10 wel altijd het geval, nu kan ik  terug gewoon  downloaden en nadien overzetten naar windows media player lijst zonder dat groove music ook opstarte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een bepaald programma (in dit geval groove music) opstart bij het openen van een bestand (in dit geval audio) betekent dit dat het als standaardprogramma staat ingesteld om die bepaalde bestandsextensie te openen.

Dit kan je aanpassen door de bewuste bestandsextensie te koppelen aan jouw voorkeur. Maar blijkbaar is dat nu ook al in orde.

Indien je verder geen vragen meer hebt over dit onderwerp mag je het zelf afsluiten via Modereer Onderwerp-> sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, heb dan maar alles wat met groove te maken had om te openen verandert in windows media player, hartelijk dank voor de hulp, heb weeral wat bijgeleert, blijf het wel irritant vinden dat windows 10 blijkbaar een boel instellingen ongevraagd veranderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.