Ga naar inhoud

ROUTER Dilenma..


Aanbevolen berichten

Beste Mensen wij hebben bij ziggo een router die behoorlijk zwak wifi signaal heeft. en snachts altijd problemen geeft dat de DDS geen verbinding meer heeft resultaat is dat t internet en wifi telkens uit moet op de pc en opnieuw aan dan heeft ie 15 min verbinding en raad t maar.. weer weg,

 

nu hebben wij een tweede tomson ST780WL moden maar deze kan enkel via DSL Worden verbonden. mijn vraag nu is DSL kabel naar boven trekken is uitgesloten, dit kan niet.... dus is het mogelijk om via een adapter de bestaande Ethernet 5e cabel te verbinden in een adapter die dan een uitgang heeft voor DSL? zo ja, wat was de naam hiervan en waar kan ik dit t beste bestellen?

 

 

mvg,

Jackson E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben onvoldoende op dat vlak onderlegd, maar een verbinding van een ethernetpoort met een dsl-poort lijkt me niet kunnen. 

overigens: wat schiet je er mee om een router achter een weigerachtig modem te hangen? die blijft toch even weigerachtig.....

heb je de ziggo al eens gereset naar fabriekswaarden (lees de handleiding)?

heb je al eens een ander kanaal geprobeerd (lees de handleiding)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.