Ga naar inhoud

Geen ethernet verbinding.

Arthie82

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb overlangs mijn Windows XP professional geüpgraded naar Windows Vista home premium. Ik gebruikte daarbij mijn netgear xe102 walladapter, sinds mijn draadloos wifi niet echt goed is. Maar nu sinds ik Vista heb doet mijn ethernet het niet meer en dit is wel een groot probleem voor mij.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

So i just upgraded it but it still wont connect. When i go to device manager andere select my ethernet, it says code 10: this device cannot start. When i go to the netgear xe102 powerline encryption utility software it installed, it doesnt detect the walladapter. I tried to add the device with the password but it says that they didnt find a device with that password.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, was het omdat ik Engels praatte? Excuseer mij.dus ik heb mijn adapter geüpgraded maar hij werkt nog steeds niet.als ik naar device manager ga en ik klik op mijn ethernet adapter (realtek rtl8168/8111 family pci-e gigabit ethernet nic (ndis 6.0)) staat er code 10: this device cannot start. En bij de software die ik heb geïnstalleerd, de xe102 utility, staat er dat er geen powerline devices gedetecteerd zijn. Ookal branden alle 3 de lampjes van beide adapters. Ik geraak er echt geen weg uit en heb mijn internet absoluut nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.