Ga naar inhoud

Importeren contactpersonen lukt niet

EYES-T

Aanbevolen berichten

Hoi,

De titel spreekt voor zich.

Deze instructies van de Microsoft-site heb ik al gevolgd :

Importeren in Outlook
  1. Als u naar een bestaande map Contactpersonen importeert, gaat u verder naar stap 3. Als u in Outlook een nieuwe map wilt maken, kiest u de opdracht Mappenlijst in het menu Beeld, tenzij de mappenlijst al is geopend.
  2. Klik met de rechtermuisknop op de map Contactpersonen en klik op Nieuwe map. Typ een naam voor de nieuwe map en klik op OK.
  3. Open het menu Bestand en klik achtereenvolgens op Importeren en exporterenVolgendeDoor lijstscheidingstekens gescheiden waarden (Windows) en op Volgende.
  4. Als het verkeerde bestand wordt weergegeven, klikt u op Bladeren, bladert u naar de map waarvan u de naam in stap 3 hebt genoteerd, en dubbelklikt u op het bestand om het te selecteren.
  5. Als u naar een nieuwe map importeert, zijn de instellingen bij Opties niet relevant omdat er geen dubbele vermeldingen zijn. Anders kiest u de meest logische optie. Klik op Maken van duplicaten toestaan als u het niet zeker weet en klik op Volgende.
  6. Klik op de map Contactpersonen of een andere map van het type Contactpersonen die u hebt gemaakt, waarnaar u wilt importeren. Klik op Volgende.
  7. Als u niet zeker weet of de kolomnamen in de eerste rij van de spreadsheet overeenkomen met de Outlook-velden, klikt u opAangepaste velden toewijzen om ze te controleren.

Opmerking Als de optie Aangepaste velden toewijzen niet beschikbaar is, hebt u een map van een ander type dan het type Contactpersonen gekozen om naar te importeren. Klik op Vorige en kies de juiste map. Als de toewijzingen in orde zijn, klikt u op OKom het dialoogvenster Aangepaste velden toewijzen te sluiten. Klik vervolgens op Voltooien.

Voor mij hoefde dit niet in een nieuwe map, dus koos ik gewoon voor de map contactpersonen.

Na op "voltooien" te hebben geklikt zie ik duidelijk eventjes een balkje dat de voortgang

aanduidt. En toch blijft mijn map contactpersonen leeg....

Ik heb het ook al via de vcard-optie geprobeerd maar dit lukte ook niet. Ik had mij er al bij neergelegd dat ik

dat bestand na bestand moest doen maar zelfs dat lukte niet.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt voor elke reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.