Ga naar inhoud

WIN 10 & 7 FastBoot AUB HELP.


angryfist

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

 

Heb net een nieuw systeem gebouwd high end computer zal mijn systeem info even type:

 

I7 - 5820 6core + gigabyte x99 gaming 5P

 

het gaat hem hier vooral over het moederboard, heb 1x ssd samsung 250 evo heb eerst windows 10 geinstalleerd op deze ssd schijf, alles loopt perfect maar voor gygabyte Fast boot kan je oftewel aanzetten in bios of een app waar je in windows het kunt aanzetten, nu als ik deze opties aan zet fastboot of ultra fastboot geeft dus geen enkel verschil,

zat eerst te denken zit de ssd wel in de juiste slot, heb ook een test gedaan snelheid van de schijf alles in orde gaf me 512mb sec schrijven en lezen, dat is het dus niet , hebben ze mij ook verteld dat je miss een switche moet veerzetten op je moederboard voor fastboot te kunnen doen? heb 2 switches 1 voor CPU OC ander is voor AUDIO te switche, nu dacht ik ja miss ligt hezt aan windows 10 omdat hij miss nog niet compa is met al deze stukken, dus heb ik er windows 7 op gezwierd, nog altijd zelfste traag opstarten en wat is traag : 32sec voor hij opstart, mijn oude 3770K I7 starte op 12sec op met fastboot ..... waarom kan deze niet fastboot doen??... wat doe ik verkeerd heeft iemand ook een highend computer met zelfste probleem, of kijk ik iets over het oog?

 

memory sticks zijn van GSKILL 2133 mhz DDR4

 

Graag help aub, wil dit in orde hebben voor ik op lan ga dit weekend,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.