Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaat het om dezelfde computer als hier? Want ik vind het momenteel een onoverzichtelijk kluwen worden met die topics van jouw.

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren. 
Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben. 

Download Seatools for DOS ISO image op een andere pc. 

Brand de ISO als image op een lege cd. 
Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive. 
Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd. 

Als de tool is opgestart accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je jou HD kunt selecteren. 

Klik in de linker bovenhoek op Basic tests en in het keuze menu kies je voor Long test

Wat geeft dit als resultaat? 

Een handleiding voor het gebruik van Seatool for DOS vind je hier. 

Geplaatst:

heb gisteren ntfs partities gezet met mintool partition wizard,dit heel langzaam,maar er wordt weergegegeven dat het gelukt is.

nadien met parted magic gecheckt en die heeft de melding:

no partitiontable found on device /dev/sda

a partition table is required before,partitions can be added.

to create a new partition table,choose the menu -item:device...to create partition.

ik durf niets te doen: 1 het is onduidelijk voor mij ( in het engels) en 2 ben ik bang om iets verkeerd te doen.

Geplaatst:

Hoi Clovis,

Heeft de tip van Clarkie enkel berichten terug nog iets opgeleverd ivm Seatools?

Alhoewel ik de kans dat je nog aan je data gaat geraken heel klein inschat is het nog de bedoeling om deze terug te halen?

Anders kun je misschien een Secure Erase proberen maar laat eers weten hoe het nu staat.

Geplaatst:

het is in orde,ik heb acer gebeld en ze zullen morgen komen van UPS ( of zoiets) om de harde schijf en ik krijfg dan een nieuwe harde schijf

met windows erop en dit gratis. :)

Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.