Ga naar inhoud

mijn nieuwe grafische kaart ondersteunt mijn game niet

purpleman

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zonet FIFA 2016 gëinstalleerd op mijn nieuwe pc. Na installatie kon ik het spel niet spelen. Mijn grafische kaart bleek niet zwaar genoeg. In de reading van het spel stond dat ik de nieuwste downloads kon doen onder AMD, blijkbaar ATI. Ik heb een grafische kaart ATI radeon HD 4800 series. Volgens mijn verkoper een goede grafische kaart.

Mijn vraag is:

Mag ik via onderstaande download mijn grafische kaart verbeteren? Kan dit kwaad en gaat dit helpen om de game te spelen?

Alvast bedankt.

Groeten.

Use the links on this page to download the latest version of ATI Radeon HD 4800 Series drivers. All drivers available for download have been scanned by antivirus program. Please choose the relevant version according to your computer's operating system and click the download button.

windows.png
System Information

Your machine is currently running: Windows 7 64bit (Detect)

ATI Radeon HD 4800 Series Drivers Download
  • Description: ATI Radeon HD 4800 Series Driver Installer
  • File Version: 8.5
  • File Size: 2.33M
  • Supported OS: Windows 10, Windows 8.1, Windows 7, Windows Vista, Windows XP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drivers best altijd downloaden van de site van de fabrikant.

In jouw geval is dat vanaf deze pagina.

Ik vrees echter dat het updaten van de driver niet voldoende gaat zijn om die game te spelen.

Zie Systeemvereisten voor FIFA 2016

Dus, als ik als computerleek een game koop, moet ik blijkbaar dat eerst doen alvorens een pc te kopen? Dit is toch de omgekeerde wereld en pure geldklopperij. Ik heb een Pc laten samenstellen met de bedoeling om enkel en alleen FIFA 2016 te kunnen spelen, en mijn oudere pc een 32 bit versie had ipv een 64 bit. Er moet toch ergens een oplossing zijn om dit euvel te verwerken? Ik heb me laten vertellen dat mijn grafische kaart ongeveer 200€ heeft gekost. Als ik dan een nieuwe kaart moet kopen, dan heb ik een pc van 500€.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen gamer maar als ik een game zou kopen, kijk ik eerst of mijn systeem het game wel aan kan.

Als ik een nieuwe pc laat samenstellen met de bedoeling van een bepaalde game te spelen, dan zorg ik er voor dat de minimum vereisten voor de game bereikt worden.

Heb je tegen je pc boer gezegd dat de nieuwe pc moest dienen om FIFA 2016 te spelen?

Indien ja, dan is je pc boer in de fout gegaan en moet hij je een geschikte grafische kaart geven (eventueel tegen de opleg van het prijsverschil).

Indien niet, dan kan je nog steeds proberen om de huidge kaart te ruilen tegen een geschikte kaart, met opleg van het prijsverschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.