Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste PC helpforum,

De rechtse 10% van mijn laptopscherm werkt niet meer.
Weet iemand of het mogelijk is om het weergavebereik op mijn laptopscherm aan te passen, zodat het complete beeld op de linkse 90% van mijn scherm wordt weergegeven, want nu mis ik dingen zoals de rechtenkant van de taakbalk en kan ik niet meer in fullscreen kijken.
Bij voorbaat dank!

In detail: Een strook pixels, ter breedte van ongeveer 10% van de breedte van mijn scherm en de volledige hoogte van mijn scherm lang, aan de uiterst rechtse kan van mijn scherm doet het niet meer. Dat wil zeggen, de pixels zijn niet "dood" maar zijn allemaal lichtblauw. Oftwel. de rechtse 10% van mijn beeld kan ik niet zien/aflezen. Ik wil daarom de resolutie van 1600x900 verminderen naar bijv 1440x900 en hiervoor de linkse 90% van de pixels gebruiken. Ik kan wel een resolutie van 1440x900 instellen, maar dan heb zowel links als rechts 5% van het scherm ongebruikt. Ik weet niet hoe ik vervolgens het beeld op mijn display "naar links kan schuiven", zodat de 10% ongebruikte pixels rechts komen en samenvallen met de kapotte strook op mijn display.

Specs:
res: 1600x900
Asus laptop K73SJ-TY031V
Windows 7 SP2
Intel core i5 2430M 2.4ghz
geforce gt520m 1gb+intel integrated graphics

Geplaatst:

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.