Ga naar inhoud

Dropbox

bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Is er iemand op de hoogte van Dropbox?Ik probeer een map met foto's te uploaden maar dit lukt niet.Ik kan blijkbaar niet de ganse map ineens uploaden.

Ik klik in Dropbox op de knop "uploaden",dan krijg ik een scherm waar ik "bestanden toevoegen" kan aanklikken.

Dan kom ik op het scherm "deze PC",dan klik ik een map aan,klip op openen,dan opent de map zich en dan kan ik al de foto"s aanvinken die ik wens te uploaden.Maar dan zet Dropbox al die foto"s apart in mijn Dropbox en niet in een map(de map die ik op zijn geheel wil uploaden.Is hert niet mogelijk dat ik de map selecteer en dan in zijn geheel  kan uploaden?

Alvast bedankt.

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iEscape,

Nee...dat werkt ook niet voor hetgene ik bedoel.Ik spreek over bestanden toevoegen via hun website en niet via de desktop applicatie.Blijkbaar kan je dus geen bestandsmap uploaden via hun site.

Maar ik heb  een oplossing gevonden.

Ik maak een doelmap aan in hun website met dezelfde naam als de map die ik wil uploaden.Dan open ik de doelmap...ik krijg de melding"deze map is leeg",dan "bestanden selecteren" aanvinken..dan map selecteren...map openen..control all of de foto's selecteren die ik wens te uploaden en dan op "openen"klikken ...en de foto's worden(traag)upgeload.

Toch nog maar eens bedankt.

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BKK,

Maar ik heb  een oplossing gevonden.

Ik maak een doelmap aan in hun website met dezelfde naam als de map die ik wil uploaden.Dan open ik de doelmap...ik krijg de melding"deze map is leeg",dan "bestanden selecteren" aanvinken..dan map selecteren...map openen..control all of de foto's selecteren die ik wens te uploaden en dan op "openen"klikken ...en de foto's worden(traag)upgeload.

Dat is TOP   :top:  dat u een oplossing zelf heeft uitgepuzzeld, dank voor de feedback en het melden van de oplossing  :adore:

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar misschien zie ik iets over het hoofd en is er een veel gemakkelijker manier.

Als ik zo lees dan is via de Dropbox-desktopclient de eenvoudigste werkwijze, u heeft gekozen om via de Dropbox-website uit te voeren.

Zie hier voor de informatie.

Maar dat is een keuze welke werkwijze men voor kiest.

Ik probeer ook maar bij te leren..

Ja . . . . dat doen we allemaal elke dag bij leren van elkaar

Ik heb zelfs een stap vergeten in de uitleg==>na de melding "deze map is leeg" moet er eerst de knop "bestanden oploaden" aangevinkt worden en dan pas "bestanden selecteren" aanklikken.

Het lijkt erop dat de beschrijving (bij die link) niet echt duidelijk is, aangezien ze maar 3 stappen vermelden, terwijl uw werkwijze in meerdere stappen zijn beschreven.

Wellicht gaat het uploaden via de Dropbox-desktopclient sneller dan via de de Dropbox-website . . . ?

Het zal ook te maken hebben met hoe groot is de map met foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.