Ga naar inhoud

computer van afstand besturen.

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb op mijn kamer een computer aangesloten op mijn tv d.m.v. een HDMI kabel, dit heb ik gedaan zodat ik in bed films en netflix kan kijken dat ik dan aanzet op mijn computer.

Nu is er alleen een probleem, als ik de film even op pauze wil zetten, of door of terug wil spoelen dan moet ik uit bed lopen en via de computer dit doen. 

Tot nu toe heb ik geprobeerd met een draadloze muis dit te regelen maar dit werkt zeer matig omdat de ontvangst met de muis heel slecht is. De muis hapert dan heel erg.

Ik vroeg me af of er een afstandsbediening is waarmee ik dit kan regelen.

nu zag ik zelf de Logitech K400.

http://tweakers.net/pricewatch/287878/logitech-k400-wireless-touch-keyboard-(qwerty).html

een toetsenbord met touchpad, heeft iemand hier ervaringen mee?

Mocht iemand iets weten wat ik hiervoor kan gebruiken dan hoor ik het graag!

aangepast door standalist
Link naar reactie
Delen op andere sites

de afstand is ongeveer 3 meter, volgens de site van logitech moet dit dus prima lukken. het enige wat een probleem zou kunnen veroorzaken is dat de usb ontvanger achterin de computer zit en deze zit onder mijn bureau. het ontvangst zou dus misschien niet goed door komen.

toch denk ik dat ik voor de logitech ga, mocht het niet werken dan kan hem altijd terug sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.