Ga naar inhoud

Kabelsoort herkenning


Marc1

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil graag een 2e beeldscherm hebben voor mijn pc, maar ik heb al geprobeerd om een Hdmi kabel te gebruiken, die poort bleek na enkele onderzoeken niet te werken.

Nu wil ik een andere poort gebruiken en daarvoor wil ik graag ook een bijpassende kabel. :mellow:

 

De foto's van de 2 poorten heb ik in onderstaande link gezet om te laten zien (de foto's zijn soms erg moeilijk te zien, maar hopelijk komen jullie er wel uit :) ).

 

Graag wil ik weten wat voor soort poorten dit zijn en welke kabel er geschikt voor is, zodat ik mijn 2e Benq DL2215 kan aansluiten.

P.S. als degene die een antwoord weet een kabel kan vinden via www.allekabels.nl zou dat het fijnst zijn, altans als diegene dat zou willen doen, aangezien ik er al blij mee ben als ik deze specifieke kabel weet. :P

 

Alvast bedankt,

 

Marc1 :D

post-33798-0-74530000-1444823307_thumb.j

post-33798-0-18370100-1444823320_thumb.j

aangepast door Marc1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat in ieder geval om een DVI aansluiting.

Op de linkse foto kan je niet goed zien welke juist DVI-D of DVI-I.

 

Je kan zelf vergelijken aan de hand van onderstaande afbeelding.

 

post-9560-0-82270300-1444835429.jpg

 

Om te weten welke kabel je moet aankopen moet je natuurlijk ook weten welke aansluiting beschikbaar is op het scherm, want ik neem toch aan dat de twee foto's van de computer zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie Ja zo te zien is het inderdaad een DVI-D aansluiting, dat zijn ook allebei dezelfde dus allebei DVI-D, dankje voor je duidleijke antwoord :) .

 

Het zijn ook inderdaad een van de computer en de ander van mijn scherm, en ik zie nu dat het dezelfde zijn, dus kan ik de juiste kabel vinden.

 

Toch bedankt voor je antwoord! :xd:

 

Marc1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.