Ga naar inhoud

Outlook 2007 IMAP

sjim

Aanbevolen berichten

Hallo,

Onlangs heb ik mijn emailaccount in Outlook 2007 veranderd van POP3 naar IMAP, dit ivm gebruik van desktop icm tablet. Dit werkt prima op zich behalve met het verwijderen van mailtjes uit de map Postvak IN.

Wanneer ik namelijk een email uit de Postvak IN verwijder dan gebeurt er ogenschijnlijk niets, het mailtje blijft gewoon staan. Pas als ik Outlook afsluit en weer opstart dan staat het "verwijderde" mailtje nog steeds in de Postvak IN map maar nu met een streep er doorheen. Het verwijderde mailtje gaat dus na verwijdering niet direct naar de map Verwijderde items zoals ik het graag zou willen zien (en zoals het ook met POP3 werkte).

Nu heb ik al een tijdje zitten googelen en ben er achter gekomen dat het iets met IMAP te maken heeft en dat je de doorgestreepte mailtjes in de map Postvak IN wel permanent kunt verwijderen. Maar ik kan dus niet vinden hoe ze na verwijdering in de map Verwijderde items terecht kunnen komen.

Misschien dat iemand kan helpen, alvast bedankt.

Noot: wanneer ik mailtjes uit de map Verzonden items verwijder dan komen deze wél terecht in de map Verwijderde items, hier gaat het dus wel goed.

sjim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Ja deze had ik ook al gezien maar hierin wordt beschreven hoe je een mailtje permanent verwijdert nadat ie doorgestreept staat in Postvak IN. Ik ben echter op zoek naar de mogelijkheid om een mailtje na verwijdering naar de map Verwijderde items te verplaatsen ipv permanent te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.