Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik zou mijn laptop Toshiba windows 7, en die van mijn vrouw Asus windows 7

willen upgrade naar windows 10

Maar.... heb mij laten vertellen dat ik moet oppassen, dat ik eerst moet nakijken of deze laptop 's daar wel

geschikt voor zijn, het zou kunnen dat ik dan een zwart scherm krijg en niet terug  naar windows 7 kan

Mijn vraag is  hoe kan ik dit controleren. 

Alvast bedankt

Geplaatst:

Voor dat je een Upgrade zou uitvoeren naar Windows 10 maak je altijd best eerst een image van je huidige systeempartitie op een andere schijf of partitie.

Of de Upgrade vlekkeloos verloopt weet je altijd (helaas) pas na het uitvoeren van de Upgrade.

Hoe oud zijn de laptops?

Vermeld in je volgend bericht ook het model en modelnummer van die toshiba en Asus, op internet valt er misschien wat info terug te vinden over de Upgrade.

Geplaatst: (aangepast)

Beste,

Asus Juli 2012         oud

Toshiba Januari 2010  oud

Hoop dat je hier met verder kuntToshiba.docx

post-9560-0-10663300-1445173687_thumb.jp

aangepast door clarkie
afbeelding aangepast wegens aanwezige Windows productcode
Geplaatst:

De toshiba laptop staat niet in de lijst van ondersteunde modellen voor de Upgrade naar Windows 10. Idem voor de Asus.

Met andere woorden of de laptop werkt onder Windows 10 weet je pas na de Upgrade.

Indien tevreden van Windows 7 zou ik de Upgrade (voorlopig) NIET uitvoeren.

Geplaatst: (aangepast)

Graag gedaan.

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

aangepast door clarkie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.