Ga naar inhoud

firefox nog goed + geen smartschool

robantwerp

Aanbevolen berichten

hallo

m'n zoon heeft z'n nieuwe acer laptop voor school gekregen. Hij kan echter geen verbinding krijgen met smartschool zegt hij. Volgens de IT technieker van college zou smartschool beste werken met Firefox maar zou die moeten geupdate worden. M'n zoon heeft gechecked maar Firefox laatste versie is geinstalleerd......

mis ik iets ?

werkt smartschool ook niet met internet explorer (want ik las een paar weken terug dat Firefox in financiële problemen is en internet explorer nu terug betrouwbaarder zou zijn.

thx

rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Sorry voor de late reactie maar we zijn een beetje onderbemand op de afdeling netwerken. :(

Hoe is de situatie ondertussen?

Is er al iets veranderd?

Voor zover ik weet werkt smartschool op alle browsers.

Smartschool is een serveromgeving van de school waar je als student kan op inloggen om informatie en bestanden te bekijken en te downloaden.

Je moet misschien wel java en flash player activeren in de browser om normaal te werken met smartschool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.