Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

eerste keer dat ik op windows 7 problemen heb om het verwijderden van mappen ( programma's die ik niet meer gebruik,ruim ik manueel op ).

deze map is niet toegankelijk of toegang geweigerd is heel erg aanwezig ( op mijn andere harde schijf waar windows 7 32bits staat,heb ik die problemen echt niet).

bij gebruikers :

-all users

- cronos ( dat is ik)

- default user

- openbaar

is dit niet wat teveel ofzo?

er is echt iets mis met die admin rechten ofzo,wil iemand mij helpen aub?

Geplaatst:

de meesten weten toch (en jij allezins,maar daarom is het jou niet te doen...) dat je met de "standaard -verwijder- software tool",het programma haast nooit volledig verwijderd krijgt.enja zoals sommigen ruim ik

dan manueel de resten van het overgebleven software zoveel mogelijk op.maar nu gaan we nietwaar wat offtopic...omdat ik graag zou hebben of iemand mij wilt helpen om uit te zoeken hoe het komt dat ik geen toegang tot mappen die mij toebehoren en ik toch het recht (of niet soms?),heb om er eventueel in te kijken? ik ben gewoon ongerust ,dat ik denk dat mijn pc welleens het bezoek heeft gehad van  hackers of iemand met kwaadwillige bedoelingen...want er zijn verdacht veel mappen op slot hoor , en mappen waar ik normaal toegang had...kunnen toch maar niet zo opeens uit zichzelf worden gesloten?!?!? kan ik door middel van test van degelijke software te weten komen of er inderdaad kwaadwilligen mijn pc bezocht hebben???

dank u bij voorbaat.

Geplaatst: (aangepast)

de meesten weten toch (en jij allezins,maar daarom is het jou niet te doen...) dat je met de "standaard -verwijder- software tool",het programma haast nooit volledig verwijderd krijgt.enja zoals sommigen ruim ik

dan manueel de resten van het overgebleven software zoveel mogelijk op.maar nu gaan we nietwaar wat offtopic...omdat ik graag zou hebben of iemand mij wilt helpen om uit te zoeken hoe het komt dat ik geen toegang tot mappen die mij toebehoren en ik toch het recht (of niet soms?),heb om er eventueel in te kijken? ik ben gewoon ongerust ,dat ik denk dat mijn pc welleens het bezoek heeft gehad van  hackers of iemand met kwaadwillige bedoelingen...want er zijn verdacht veel mappen op slot hoor , en mappen waar ik normaal toegang had...kunnen toch maar niet zo opeens uit zichzelf worden gesloten?!?!? kan ik door middel van test van degelijke software te weten komen of er inderdaad kwaadwilligen mijn pc bezocht hebben???

dank u bij voorbaat.

Software verwijder ik altijd via programma's en onderdelen indien daar de functie om te verwijderen aanwezig is voor de software die ik wil verwijderen.

Verder gebruik ik Ccleaner.... maar handmatig mappen verwijderen gebeurt zelden.

Verwijder je verkeerdelijk een map dan kan je systeem in de soep draaien.

Verder vraag ik welke programma's en of mappen je wil verwijderen omdat men zo gerichter tot een oplossing kan komen.

Het zal alvast geen kwaad kunnen om te kijken of er (nog) malware aanwezig is.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

. aangepast door clarkie
Geplaatst:

ok sorry,maar ik begreep je verkeerd...ik dacht dat je het vroeg "waarom ik de mappen manueel verwijder" om mij als het ware te kleineren.en ook het feit dat het om VEEl mappen gaat,dat ik toch dit allemaal niet kan opnoemen ( kost mij dagen werk dit).

ik heb een deel al kunnen oplossen,maar niet alles.

dit door middel van map-eigenschappen-beveiliging- en iedereen te verwijderen.

Geplaatst:

het feit dat het om VEEl mappen gaat,dat ik toch dit allemaal niet kan opnoemen ( kost mij dagen werk dit).

Je kan er altijd een printscreen van maken en die afbeelding in je volgend bericht plaatsen.

De experts zijn verwittigd, zodra ze online komen wordt het logje geanalyseerd en ontvang je verdere instructies.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.

• Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean

• De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.