Ga naar inhoud

HP Deskjet printer print niet in office 2007 onder het normale stuurprogramma


johnnyvtz1990

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds april 2015 en HP Deskjet 2544 printer. Na de installatie hiervan wou deze niet printen. Toen heeft de man die mijn computer heeft geïnstalleerd de computer opnieuw geïnstalleerd en sindsdien geen problemen meer mee gehad. Gisteren printen hij niet meer uit in word. Ik heb office 2007. Heb toen het stuurprogramma veranderd in Deskjet 450. Dit heb ik gedaan naar aanleiding van een eerdere onderwerp op deze website. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt dat ik niet meer in office 2007 kon printen? Ik merk wel dat het een HP probleem is naar veel zoeken.

 

De eerdere tip werd behandeld door clarkie. Hij gaf aan bekend te zijn met dit probleem. Zou iemand die op dit onderwerp bekend is mijn vraag willen behandelen?

Ik heb de link naar het toenmalige onderwerp erbij gevoegd.

 

http://www.pc-helpforum.be/topic/58279-printen-vanuit-office-2013-lukt-niet/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik wel ja. Want vorige week dinsdag heb ik nog geprint namelijk. Is er iets fout gegaan tijdens de malware controle? Weet u er ook een oplossing voor?

Nu was dat wat ik vorige week dinsdag heb geprint wel een pdf document. Exact zeker weten doe ik het niet. Maar ik merkte het probleem op nadat ik de stappen in dit topic had doorlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.