Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoe voorkom ik overmatig zwerven (tussen toegangspunten, binnen een profiel of op een voorkeursnetwerk) ? 2 of 3 keer per laat mijn Samsung Laptop zien dat de netwerkverbinding verbroken is. Diagnose: overmatig zwerven

aangepast door janwillem
Geplaatst:

Alle instellingen qua energie bezuinigen uitzetten kan helpen, ook bij de geavanceerde instellingen van de adapter zelf naast die van windows zelf in de geavanceerde energieinstellingen.

Geplaatst:

Helaas. Heb alle energiebezuinigingen uitgezet, maar netwerkverbinding breek toch 2 - 3 maal per dag af. Diagnose van netwerkcentrum "Kan niet voorkomen dat de computer voortdurend overschakelt tussen draadloze routers (in de flat waar ik woon) of draadloze toegangspunten".

Ik heb ook al een voorkeursnetwerk ingesteld.

De diagnose was en is: overmatig zwerven. Zie hierboven. Krijg uit de diagnose ook een nummer: W401212E2205 maar ik weet niet wat ik hier mee aanmoet. Het netwerkcenrum van de PC (samsung Laptop R730) lost wel steeds hetzelfde probleem: "geen verbinding", op. maar toch wel erg lastig om dat 2-3x per dag te moeten doen.

Help! 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.