Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

kan u mij nog eens helpen. Het is een avio pc. Werd reeds hersteld door uw team, maar terug een probleem.

Tijdens het bekijken van een filmpje op u tube sloeg de pc opeens uit. Kan niet meer opgestart worden, alleen een leeg bureaublad verschijnt, de muiswijzer beweegt wel. bericht "windows is loading files""verschijnt wel, maar erna dan gewoon bureaublad.

Heb reeds geprobeerd met een usb stick( windows opstart extern) via f2 bootvolgorde extern  te booten, maar lukt dus niet. 

Ik probeer met esc  dan een scherm met opstart via windows 7, ook de andere mogelijkheid geprobeerd, lukt ook niet.

Heeft reeds automatisch systeemherstel gedaan na even te wachten, laten lopen, maar geen oplossing na herstart.

Kan zelfs  geen rsit maken dus.

Kan u mij dringend helpen?

Dank

Patric

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Wat is de volledige omschrijven van die "avio" PC?

Merk en type graag.

Met F2 wordt de bios setup opgeroepen, daarin de USB als eerste zetten om van te booten, een ander F toets is voor de BBS (BiosBootSelector) maar die is ook merk afhankelijk.

PS, ook via F8 geprobeerd op te starten en dan voor veilige modus zonder netwerk?

aangepast door Pearl
Geplaatst:

beste,

is sony, model SVE171A11M

met F! al geprobeert naar veilige modus te gaan, maar lukt niet.

Blijkbaar zit ik nu toch met usb stick opgestart, ik krijg daar veel tools op het bureaublad, maar er kan geen internetverbinding gemaakt worden, heeft reeds eerder verbonden geweest met mijn internet, dus de code zal er nog wel inzitten denk ik toch. Moet verbinding krijgen om bvb. Avira pc cleaner te gebruiken.

Wat nu?

dank

Patric

Geplaatst:

Beste, raakte wel met die opstartstick tijdens opstarten in veilige modus met f8, maar op het bureaublad die iconen van de usb stick.

Terug proberen van de hard disck opstarten en met f8 voor veilige modus lukt niet. Ik kan nog steeds vanaf de usb stick gestart zijnde niet op internet geraken.

Patric.

Geplaatst:

Ik snap er helemaal niets van wat je vertelt.

Het Sony type is niet te vinden bij Sony, is dat wel het goede nummer?

http://esupport.sony.com/US/p/select-system.pl?DIRECTOR=DRIVER

En wat staat er op die stick?

Lijkt me sterk dat je via een USB stick op internet kan of is het een Windows PE wat erop staat?

Opstarten ZONDER die stick en gelijk F8 intrommelen, kom je dan in het uitgebreide opstartmenu?

Tijdens het bekijken van een filmpje op u tube sloeg de pc opeens uit. Kan niet meer opgestart worden, alleen een leeg bureaublad verschijnt, de muiswijzer beweegt wel. bericht "windows is loading files""verschijnt wel, maar erna dan gewoon bureaublad.

Als je daar bent en je toetst ctrl, alt en delete gelijk in, krijg je dat taakbeheer? zo ja, als je een nieuwe taak kiest en daar explorer ingeeft en entert, wat gebeurt er dan?

Geplaatst:

Beste,

dank voor antwoord, maar zal morgen namiddag verder kijken. Maar is idd een windows Pe stick denk ik.

De gegevens die ik stuurde staan onderaan op de laptop op een etiket

Kan er iets gebeurt zijn met die pc zonder de oorzaak te zoeken bij het bekijken van een film op u tube?

Wat nu is, aanleggen pc,gewoon achtergrond verschijnt, geen iconen, wel muisaanwijzer maar kan niets doen.

Zie ook niet of er internetverbinding is, ik zie geen taakbalk , dus niets

Geplaatst:

Beste,

met die stick geraak ik wel ook niet op internet, maar ik zie wel een taakbalk onderaan en hierop zie ik de mogelijke netwerken maar kan geen verbinding maken. Gewoon opstarten geeft een blanco bureaublad met de beweegbare muiswijzer, dit is alles.

Er staat ook een product nummer op onderaan: SVE1711G1EW . Is dit het misschien?

Hoe is dit nu mogelijk, de pc slaat af tijdens het bekijken van een u tube filmpje?

Ik hoop op hulp.

Groetjes

Patric

Geplaatst:

Wat nu is, aanleggen pc,gewoon achtergrond verschijnt, geen iconen, wel muisaanwijzer maar kan niets doen.

Als je daar bent en je toetst ctrl, alt en delete gelijk in, krijg je dan taakbeheer? zo ja, als je een nieuwe taak kiest en daar explorer ingeeft en entert, wat gebeurt er dan?

Dat wil niet?

Geplaatst:

Beste,

met ctrl alt del gebeurt niets hoor. Geen enkele toets trouwens.

Wat betekent dat, "dat wil je niet?" Ik wil wel zo vlug mogelijk deze pc terug goed maken hoor, waarvoor dank voor uw hulp. Ik probeer nu die stick te maken zoals u hebt aangegeven, hoop dat het lukt.

Dank

Patric

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.