Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

zoals ik zie als ik de link volg heb ik die stick. Heb reeds geprobeert zoals reeds gezegd, maar om die virusscanner te gebruiken moet ik op internet, en dit lukt dus niet. Ik zie wel netwerken, waarvan het mijne,maar kan geen verbinding maken.

Terwijl ik hier bezig ben, verschijnt plots een kader voor systeemherstel, loopt een beetje lang en nu krijg ik opties voor systeemhersel? Hierin bovenaan opstartherstel, daaronder systeemherstel en dan nog drie opties. Wat kies ik? Oh ja, het is VAIO die pc

Grtjs

Patric

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Beste,

ik heb een netwerkkabel aangesloten op mijn b-box (proximus klant), maar kan geen verbinding krijgen met internet. Met die stick krijg ik talrijke programma's op het scherm, onderaan de taakbalk heb ik de keuze uit netwerken, ook het mijne uiteraard, maar kan geen verbinding maken, alhoewel deze pc reeds de sleutel heeft.

Het scherm heeft de vorm zoals je krijgt als je in veilige modus opstart, is wel niet zo opgestart. Is ook zo zonder die stick.

Wat nu?

Patric

Geplaatst:

Beste,

dat was dan ook niet vanaf die stick, gebeurde na gewoon opstarten dat plots die melding verscheen. Heb dan geprobeerd met opstartherstel en systeemherstel (er is geen herstelpunt ontdekt), maar niets opgelost.

Heb toch al met die stickprogramma's kaspersky en mc affee stinger kunnen scannen zonder aangesloten te zijn op internet, geen fouten gevonden is de melding.

Zal nu proberen die ista op cd te branden.

Hopelijk lukt dat

Patric

Geplaatst:

Beste,

heb nu via F8 toch kunnen in veilige modus geraken, weet niet of die stick er iets mee te maken heeft, zat er nog in.

Maar geen internet?. Ik krijg de melding "geen netwerkhardware gevonden". Die pc heeft hier nochtans gewerkt op internet.

Is hier een verklaring voor? Kan er iets stuk zijn? Heb de pc via een kabel reeds aangesloten op mijn b-box

Geplaatst:

beste,

nog een probleem. Heb 1 click pc care full 1017.exe in mijn downloads , dus gewoon gedo<nload. Met imgburn kan ik dit niet vinden in de downloads om hiervan een image disk te maken. Wat doe ik fout?

Moet ik dat eerst uitvoeren, maar gaat mijn andere pc dat toestaan?

Dank, zie ook mijn andere vragen a u b.

Patric

Geplaatst:

Heb 1 click pc care full 1017.exe in mijn downloads , dus gewoon gedo<nload. 

Hoe kom je daar aan? Niet gebruiken.

Welke Bits- versie heeft die Windows 7? 32 of 64 bits? Normaal gezien een 64 bits versie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.