Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste, ik kom er aan via uw bericht en de link naar daar, zie bericht #14.

De stick is wel 64 bit.

Kan je ook eens mijn vorige berichten lezen a u b. Toch vreemd dat ik niet op internet kan, geen netwerk beschikbaar zegt hij met die stick, heeft ook al ander bericht laten zien, zie vorige berichten.

Dank voor uw hulp

Patric

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Bericht 14 gaat over een herstelschijf, die dient niet om mee op internet te gaan.

Je zou er systeemherstel mee kunnen uitvoeren, je dient wel de correcte bits- versie te downloaden.

Geplaatst:

Beste,

hoe doe ik dat dan? Die herstelschijf maken dus. Zoals reeds gemeld is dit toch wel een 32 bits pc.

Ik hoop dat die stick van windows7 live PE, die opstartstick gebruikt kan worden voor een 32 bit zowel als voor een 64 bit.

Ben hier nu mee bezig, eerst Avira pc cleaner, geen problemen gezien. Nu emsisoft, nog bezig. Ik volg de handleiding die ik meegekregen heb, denk van Pearl.

Ik weet dat ik in stukken al mijn bevindingen direct doormail naar u,maar ik zie toch dat u mijn schrijven niet goed begrijpt.

Ik heb nu aansluiting op internet zoals u wel zal begrepen hebben, via die stick dus.

Emsisoft is aan het lopen, wat kan ik nog verwachten, er zijn nog een aantal acties uit te voeren met die stick denk ik?

Zou u zo vriendelijk zijn mijn vragen te beantwoorden zoals ze gesteld zijn? Soms is uw antwoord naast de gestelde vraag. Dan weet ik het ook niet meer en probeer dan wat op mijn eentje, zonder resultaat natuurlijk. Ik weet dat ik nogal ongeduldig ben, wachten op antwoord kan lang duren, sory.

Groetjes

Patric

Geplaatst:

Beste, heb daar gevonden: KB2840165-win7-rtm-SP1-X86.iso ; Is dat het herstelprogramma waarmee ik zal kunnen opstarten om herstel uit te voeren, is een 32 bit pc.

Ik ben nu nog bezig met die stick windows live PE, en zit nu bezig met scannen met de vierde scanner, Mc affee stinger, zoals aangegeven in de handleiding. (vroeger bericht) Dit duurt nu reeds bijna 5 uur zeg. zonder iets te vinden. Is dit normaal?

Grtjs

Patric

Geplaatst:

http://www.pc-helpforum.be/topic/28795-herstelschijven-voor-windows-vista-windows-7/

@mod, Links naar W7 doen het niet meer.

TS, maak van die ISO uit die door @Sento gegeven link van de win7 32 een cd of een stick en start daarmee op, dan in de repair console de systeemherstelpunten zoeken, zijn die er, eentje gebruiken naar een datum van voor het probleem.

Je bent steeds bezig met een window PE, wat wil daarmee bereiken?

Geplaatst:

beste,

zie #8, bericht van clarkie denk ik, zie ook eens mijn vraag in het begin.

PC was goed, tot kijken van een filmpje, erna gewoon bureaublad zonder taakbalk of andere iconen.

Nu bezig met die stick (van clarkie denk ik) is nu bezig met stinger, al meer dan 9 uur, nog geen fout gevonden. best laren lopen en verder doen zeker? En erna zien wat het resultaat is.denk ik.

Duurt nu toch zeer lang denk ik. Wat denk jij?

Is het mogelijk mijn gestelde vragen te beantwoorden en feed-back te geven op mijn bevindingen die ik meld? Eens goed mijn schrijven lezen a u b? Ik wend mij wel tot u om mijn probleem te helpen oplossen, ik weet dat jullie experts zijn.

Help mij a u b.

Dank

Patric

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.