Ga naar inhoud

AVG tune up verwijderen

w.priem

Aanbevolen berichten

aan falstring,

Ik heb uw advies geprobeerd maar het probleem is dat ik niet in de veilige modus kan opstarten. Ik hen een Toshiba satellite lap top. Daar moet een FN toets te samen met de F8 toets ingedrukt worden en blijkbaar heeft dat geen invloed op de normale opstart.

De F8 toets heeft er misschien een andere functie? Zijn er andere methodes om in de veilige modus op te starten.

met vriendelijke groeten ,

Wouter Priem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kape,

Ik krijg het bestand rsit log.txt niet upgeloaded.

Bij het downloaden krijg ik geen keuze "als administrator uitvoeren" met de rechtermuisknop: misschien doe ik iets verkeerd door de muis op de schermtoets "uitvoeren" te plaatsen: op welke schermtoets moet ik de muis plaatsen?

mvg, Wouter Priem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk is het programma "AVG tune up" kunnen verwijderd worden. We hebben alle deelbestanden en -programma's een voor een verwijderd tot een deelprogramma ivm de AVG support niet kon verwijderd worden. Dit support deelprogramma bleef blijkbaar de ganse tijd open staan . Aan de hand van de naam van dit support deelprogramma konden we het terug vinden  op taakbeheer onder de lopende processen (op het eerste zicht niet herkenbaar als een AVG programma) en daar dit deelprogramma beëindigen . Het desinstalleren van het "AVG tune up" programma daarna was geen probleem meer.

mvg, Wouter Priem

aangepast door w.priem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.