Ga naar inhoud

updates

lydia

Aanbevolen berichten

Ik krijg altijd de melding updates configureren - fase 1 van 3 - schakel de pc niet uit. Dit duurt ongeveer 5 a minuten. Daarna schakelt de pc zich vanzelf uit, als ik hem dan terug aanzet krijg ik een scherm met de volende meldingen:MSI recovery manager, windows system recovery optics, exit. Als ik op heet eerste druk krijg ik een cherm met de volgende melding: the action will restore your pc back t original nb manufact. settings. Al files and settings will be lost. Are you sure to cntinue? ok or cancel. Ik durf niet op ok te drukken, dus ik druk op cancel en dan krijg ik Kan windows niet opstarten. Druk ik op recovery dan krijg ik ee scherm OPSTARTHERSTEL MET DE MELDING? UW PC KAN NIET WORDEN OPGESTART. uW PC WORDT GECONTROLEERD OP PROBELEMEN. Als dat gedaan is, start hij wel terg automatisch op

Welk is mijn probleem en wat kan ik hieraan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.