Ga naar inhoud

[OPGELOST] Installeren Norton 360 op meerdere PC's

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Als grote leek op het computergebied heb ik een vraag aan jullie. Het NOrtonpakket 360 2.0 bevat 3 licenties of kan geinstalleerd worden op 3 pc's.

Betekent dit dat ik het pakket ook op een laptop bij een vriend kan installeren dus bij iemand met een ander IP adres?

Of geldt dit alleen voor drie computers binnen 1 huishouding?

Het gemakkelijkste is het pakket bij die vriend thuis te installeren; moet dit dan onder mijn eigen Norton Accountnaam of onder zijn al aangemaakte Nortons accountsnaam? Hij had vorig jaar Norton Security.

Of moet ik zijn laptop aansluiten bij mij thuis op het internet en het daarna installeren onder mijn of zijn Norton accountsnaam?

Misschien een vreemde en onnozele vraag, maar ik zou heel graag een antwoord hierop willen om problemen te voorkomen bij het installeren.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Zoefi

p.s. stel dat ik het pakket bij hem thuis installeer kan hij dan wel de updates ophalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder welke naam je moet activeren weet ik niet, maar je kan zéker wel op een ander ipadres installeren & updates binnen halen, dat is niet het probleem.

Het zou maar mooi zijn als je een vaste hebt & je zoon en dochter een laptop, dat zij ineens geen bescherming meer hebben op het moment dat ze op kot zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.