Ga naar inhoud

draagbare harde schijf word niet meer herkend


selle159

Aanbevolen berichten

hallo,

mijn draagbare schijf werkt niet meer, na een een tijdje niet meer gebruikt te hebben, had ik weer zin om wat film's te zien, op de schijf stonden genoeg film's op en bijna 2000liedjes.
nu stak ik hem in mijn tv en erna auto en zag dat het mijn schijf niet meer herkende, daarna probeerde ik dat in mijn laptop maar helaas geen herkenning....
in mijn laptop gaf hij ook niet meer aan : G2 portable...maar wel het icoon van een schijfpoort (f:) (snap je?)
ik klikte op die schijf en alles was weg, probeerde dan met een liedje erop te zetten daarna terug in auto-tv proberen weer geen herkenning, heb dan formatteren gedaan maar helaas...

wat kan ik doen om dit terug in orde te brengen? zodat mijn pc mijn (samsung) G2 portable van 250gig terug zou herkennen en deze "heel graag" terug kan gebruiken in TV/auto...

al vast hartelijk bedankt voor alle hulp !

MVG Sven
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.