Ga naar inhoud

Geen geluid

Gilbert1910

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog altijd niks .Nergens in apparaatbeheer staat er een fout , heb drivers al verwijderd ( pc uit )en terug geinstalleerd(pc terug aan) .Ik denk dat de geluidskaart kapot is aan gezien die niet te vinden is met speccy ( log) als ik een stekker insteek of uit trek reageert realtek met verwijderd of toegevoegd .zou de geluidskaart soms geintegreerdt zijn in het moederbord( geen aparte geluidskaart).Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens ga je er vanuit dat een update van JAVA de boel in het honderd gestuurd heeft. Download dan eens de meest recente JAVA-versie (om te zien of dit eventueel aanleiding geeft tot een wijziging van de situatie). De manier waarop je dit het beste doet, lees je hieronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

• Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand JavaSetup wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op JavaSetup om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.Ik heb geen geluid meer op mijn pc ,er staat een kruis door mijn luidspreker.

Plaats eens een muziek cd of speel audio af vanaf je harde schijf, klik dan op het geluidsicoon  naast de klok.

Je ziet onderstaande. Klik eens op het icoon zoals getoond. Werkt het geluid terug?

post-9560-0-37562300-1446971296.png

post-9560-0-60220500-1446971338.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.