Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey!

Ik heb gisteren mijn Windows7 herinstalleerd wegens te traag geworden....

Nu heb ik daarbij IE11 in gebruik genomen. Die vertoont een rare fout....

Als ik via Google iets opzoek, gebeurt er niets. Geen resultaat.

Dat is zo in 9 op de 10 gevallen van zoeken, en uitzonderlijk eens gaat ie door, en kan ik dus mijn zoeken verderzetten.

Waar moet ik gaan zoeken, waar kan dergelijke fout zitten?

Groeten

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Geen probleem hoor, ik heb je topic net verplaatst naar Windows 7. ;)

 

Kan je het onderstaande uitvoeren en de gevraagde link (GEEN tekstbestand dus ! ...) hier in je topic posten ?

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Geplaatst:

Kan je eens kijken of het resetten van IE het probleem oplost ?

 

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Geplaatst:

Hey!

Ik heb Opnieuw ingesteld, maar dat verandert niets....

Maar nu moet ik weg, ik zal dit morgen terug opnemen en verder gaan... of overmorgen als er morgen niemand zou zijn....

Goeie avond nog!

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Ook voor jou nog een fijne avond. ;)

 

Als je er weer bent, dan mag je met het onderstaande aan de slag:

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.