Ga naar inhoud

Pc 668 euro

arthur575

Aanbevolen berichten

• Waarvoor heb ik een PC nodig? - Om af en toe te gamen. Bewerken en renderen van video's.

Wat is mijn budget? - Maximum 700 euro.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Een samenstelling

Ga ik overklokken? - Nee

Ga ik later upgraden? - Nee

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - USB 3.0 poorten zijn voldoende. Ik hoef geen wifi en/of bluetooth.

Ga ik zelf assembleren? - Doe ik zelf.

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ik heb geen besturingssysteem nodig.

Ga ik zelf installeren? - Installeer ik zelf

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Maakt niet uit. Als het maar degelijke kwaliteit is

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee

Heb ik specifieke wensen? - Nee

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - azerty.nl , ik woon in België

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor je deze samenstelling gemaakt:

Een mooi systeem op basis van een snelle i5 Skylake processor, altijd handig voor het renderen van video's. Je ziet ook dat ik gekozen heb voor 16GB aan RAM-geheugen, best veel dus - maar absoluut geen overbodige luxe als je vaak video's bewerkt (en de huidige geheugenprijzen zijn best aantrekkelijk). Verder zit er een standaard maar erg degelijk B150 moederbord in. 

Als bootschijf nemen we een Samsung 850 EVO 250GB SSD, en 1TB opslag. Ook een DVD-brander is aanwezig. Videokaart van dienst is een GTX 960, een vrij snelle kaart. Als je niet intensief gaat gamen, kan je gerust een GTX 750 Ti nemen om de prijs wat te drukken. Even ter vergelijking: deze kaart doet het wat beter dan bijvoorbeeld de Xbox One en PS4 op gebied van graphics, terwijl de 960 nog een hoop sneller is. 

Verder heb ik gekozen voor een standaard behuizing van Bitfenix en een goedkope maar efficiënte Corsair voeding.

Je merkt dat ik wat boven je budget zit: eventueel kan je de SSD weglaten, of als videokaart een 750 Ti nemen. Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.s.m. Azerty.nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.