Ga naar inhoud

Dell Multifunction Colour Laser Printer 3115cn


Ishikara

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Dell Multifunction Colour Laser Printer 3115cn en met deze printer is niets aan de hand. Het probleem zit het in de WIFI verbinding. Als ik de printer opnieuw wil toevoegen, dan geeft ie aan dat de printer niet gevonden kan worden. Ondanks deze melding voeg ik de printer toe, maar het lukt niet om te printen of te scannen. Kopiëren lukt wel en soms komt er wel een printje uit als deze in de wachtrij staat. Ik heb een paar keer Java opnieuw geïnstalleerd en ineens kon ik de printer wel vinden in het netwerk. Iemand zei dat het aan de netwerkdrive ligt, en dat ik deze opnieuw moet installeren, maar ik weet niet of dit de oplossing is. Zou iemand mij kunnen helpen met het oplossen van dit probleem=

 

Alvast bedankt voor de moeite. 

post-34131-0-23433000-1446482466.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle,

 

Ik gebruik Windows Vista en heb alleen een netwerk.  Via USB en netwerkkabel lukt het ook niet.

Er is een paar keer een monteur geweest en hij heeft iets geïnstalleerd waardoor het wel lukte,

maar dit was een tijdelijke oplossing.

 

Vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken deze printer niet gelijk maar het moet toch mogelijk zijn om de netwerkgegevens van de printer af te kunnen lezen op een display of ze te kunnen afdrukken.

 

Vergelijk ze dan eens met de netwerkgegevens van je pc vanwaar je deze printer wil bedienen.

 

Laat maar weten als je vragen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.