Ga naar inhoud

Activeren.

Vonnie

Aanbevolen berichten

Windows opnieuw geinstalleerd.  

Dat had je al vermeld.... maar nog altijd niet hoe! Een zuivere installatie uitgevoerd of terug naar fabrieksinstellingen of....?

Voer ook onderstaande uit.

55d598872d33f-CrystalDiskInfo.jpg

Test je harde schijf eens met HD Tune:

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start (je dient GEEN vinkje te plaatsen bij Quick scan).

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

De laptop was te langzaam en gaf te veel problemen om er nog drivers erbij op te zetten Dus dat had geen zin.

Ik heb vanmorgen windows vista plus drivers schoon geinstalleerd en tot mijn verbazing werkt het nu wel een stukje sneller.

Alleen heb ik nog wel problemen met windows update. Foutmelding 8024A000

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop was te langzaam en gaf te veel problemen om er nog drivers erbij op te zetten Dus dat had geen zin.

Een computer goed werkend krijgen zonder de nodige hardware driver heeft ook geen zin.

Ik heb vanmorgen windows vista plus drivers schoon geinstalleerd en tot mijn verbazing werkt het nu wel een stukje sneller.

Alleen heb ik nog wel problemen met windows update. Foutmelding 8024A000

Vanwaar heb je die Windows Vista en gaat het over een legale en geactiveerde versie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.