Ga naar inhoud

Geluidruis na enkele minuten

Fooozii

Aanbevolen berichten

Jammer genoeg ben ik al snel terug. Nu heb ik (tot nu toe toch) geen problemen meer met een constante ruis na een bepaalde tijd kijken, maar ik krijg wel zo nu en dan een kleine kraak van 1 seconde te horen. Het is dus al minder prominent aanwezig, maar het blijft enorm vervelend om een krakend geluid te krijgen om de halve minuut, ook al duurt het maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had de audio-drivers van de HP-website gedownload. Nu heb ik de site nog eens nagekeken en een scan uitgevoerd voor alle updates en drivers die mogelijk waren, dat waren er maar liefst 9! Waaronder nog een audio-driver update van intel. Voor alle duidelijkheid, ik heb onderstaande site gebruikt.

http://support.hp.co...0/model/7781651

Alle aanbevolen en dringende updates zijn nu normaal gezien voltooid!

Dan hebben we alles gedaan wat we konden.

Misschien dat er iemand anders nog een tip heeft maar mijn indeeënbus is helaas leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik geef het op. Vandaag heb ik weer hetzelfde aan de hand; gekraak zo nu en dan dat slechts enkele seconden duurt, vaak als ik gelijktijdig iets aan het doen ben. Bijvoorbeeld VLC op de achtergrond en ik geef het commando om een file van de ene plaats naar de andere te kopiëren. Misschien eens uit elkaar halen en ontstoffen, hoewel dat niet de reden kan zijn volgens mij, want dan was het constant geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.