Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag,

Heb FIXIT  uitgevoerd en krijg als resultaat  ; zie bijlage

Vraag, kan ik niet gewoon verder doen met het eerste opgave want blijkbaar geeft het vakje CREATE  gewoon een vaststelling van datum waarop u terug keert  of  iets doet      ........  of niet soms ?

post-2972-0-74432200-1448097038_thumb.jp

Geplaatst:

heb de Methode 1 uitgevoerd en dan de laptop terug opgestart maar kreeg terug (sluit niet af - update 1 van 25) bleef enkele seconden staan en sloot dan af.

Voor methode 2  , als ik opstarttoets tik dan moet ik de X in het vak ZOEKEN NAAR PROGRAMMA'S   ? Dan krijg ik lijst van afbeeldingen.

Begrijp het niet goed.

Kreeg nog geen antwoord op #11

Geplaatst:

Bericht 11 gaat over bericht 4 dat je maar niet uitgevoerd krijgt, klopt toch? 

De laatste tips zijn er om die foutmelding uit bericht 11 proberen op te lossen.

Methode 2... heb je het dan over onderstaande?

post-9560-0-01904700-1448125162_thumb.jp

Daar moet je voor naar het register, best maak je eerst een back-up en hoe je die moet maken lees je hier.

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben niet bezig met Windows 10 hoor.

Ik krijg alleen de gebruikelijke updates van  Windows , bij het afsluiten en wanneer er updates voorhanden zijn , niet goed.

daarom mijn vraag in #11 om dat verder te doen want ik was maar tot de helft geraakt door te vlug te handelen.

Geplaatst:

De link is inderdaad fout maar de werkwijze als je éénmaal in het register bent is hetzelfde, hier de juiste link.

Je vraagt om verder te doen maar je hebt toch vermeld dat je Windows repair all in one niet kon uitvoeren (of begrijp ik je verkeerd?), daarom werd er een andere manier gezocht om het probleem op te lossen.

Geplaatst:

Ik was gekomen tot aan het vakje CREATE  en dan deed ik iets verkeerd waardoor de knop REPAIRS  in werking kwam.  Ik had dus nog geen vinkjes gezet zoals u aangaf.

Maar kan ik dat proces overdoen of doe ik de link die u nu aangaf  in #16 hierboven  ?

Geplaatst:

Zondag 22/11/15   12.39

Goede middag,

Ik heb de procedure , zoals in #4 nogmaals geprobeerd en het was wel een ander resultaat.  Bij mijn eerste poging had ik, zoals reeds meegedeeld,  te vroeg de REPAIR gestart  zonder de vinkjes te zetten.

Dit is nu wel gelukt en  het proces duurde +- 14 min. 

Bij nazicht op Conf. Windows update  zie ik geen wachtende of mislukte updates staan . Blad is blanco.

Bij het afsluiten van de pc krijg ik geen  tekst meer  zoals ( sluit de pc niet af / update 1 van 25 )    en kan ik hem normaal afsluiten.

Ik veronderstel dat het mogelijks (?)    is opgelost maar ik zal nu enkele dagen wachten en controleren of het werkelijk zo is.

Ik hou u op de hoogte . Goed ?

Groeten,

Jean Paul

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.