Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In het speccy logje kom ik Driverbooster en Paretologic tegen........ software die je beter niet gebruikt en ook wel voor problemen kunnen zorgen.

Voer onderstaande ook nog uit.

Download 520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.pngCrystalDiskInfo naar het bureaublad (download begint automatisch na een vijftal seconden ! ).

• Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Kies Nederlands en klik vervolgens op installeren, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op je bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie CrystalDiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies voor Als administrator uitvoeren.
  • Wanneer het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Wat is het resultaat van deze test? ... maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

55d598872d33f-CrystalDiskInfo.jpg

Aanvullende info over CrystalDiskInfo kan je bekijken in deze video.

Geplaatst:

HALLO,

HOE en WAAR  kan ik deze software  vinden als deze absoluut niet nodig zijn :     In het speccy logje kom ik Driverbooster en Paretologic tegen....vinden en verwijderen ?

In bijlage de pr scr  van CRYSTALDISKINFO   bijlage 045  

post-2972-0-92752100-1449488560_thumb.jp

Geplaatst:

De programma's Driver Booster en Paretologic kan je normaal vinden en verwijderen via het configuratiescherm - een programma verwijderen.

Het programma selecteren en en dan bovenaan klikken op verwijderen.

Desgevraagd bevestigen en verder gewoon de instructies volgen die in het venster verschijnen.

Na het verwijderen van de beide programma's herstart je de pc.

Geplaatst:

Dit heb ik gedaan maar ik zie die twee zaken er niet tussen staan.

Zijn ze op een andere manier en elders te vinden ?

Ik heb een kennis van mijn probleem verteld en die zei het volgende ivù foutcode 80070002 :  verwijder de tijdelijke updatebestanden en controleer of de updates likken.

Is dat een mogelijkheid ?

Geplaatst:

een veel voorkomend feit is het volgende :

- in conf. / windows update  krijg ik  bijlage 47

- als ik op de knop UPDATES INSTALLEREN  klik krijg ik bijlage 48

- dus steeds die foutcode 80070002

-wanneer ik de computer  wil afsluiten  dan zie volgende : bijlage 46.      U ziet een  uitroepteken op de afsluitknop en dit betekent dat hij    updates gaat installeren. wanneer ik hem afsluit  zegt hij : UPDATE   1  VAN 24  INSTALLEREN /SLUIT DE PC NIET AF

dan neemt hij som een andere update er ook bij. Maar ze worden niet geconfigureert..  Dus niet geinstalleerd volgens de geschienis in conf.   achteraf.

-dan krijg ik soms ook ipv afsluiten een blauw scherm , welke ik reeds doorgaf,  zodat ik de pc moet afsluiten  en bij weder opstart doet hij een opstartherstel.

Dus het is die foutcode die de oorzaak zou kunnen zijn of niet ?

post-2972-0-43179500-1449517127_thumb.jp

post-2972-0-87023200-1449517247_thumb.jp

post-2972-0-99287200-1449517332.jpg

Geplaatst:
Ik heb een kennis van mijn probleem verteld en die zei het volgende ivm foutcode 80070002 :  verwijder de tijdelijke updatebestanden en controleer of de updates likken.

Is dat een mogelijkheid ?

Dit is reeds gedaan met de instructies uit bericht # 30 (als ze correct zijn uitgevoerd) maar dat heeft dus niet geholpen.

De programma's Driver Booster en Paretologic zijn misschien reeds verwijderd maar er zijn nog restanten die wegen op je systeem.

We gaan die dus eerst proberen te verwijderen en tegelijk een malware controle doen want een besmetting kan ook de updates verstoren.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.

• Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean

• De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.