Ga naar inhoud

Mijn Pc start mee op als mijn vriendin haar Pc aanzet


Robkex

Aanbevolen berichten

goedeavond,

 

nou, het probleem zoals beschreven staat in het onderwerp, Mijn Pc start mee op als mijn vriendin haar Pc aanzet, als mijn vriendin deze dan afzet start deze na een aantal minuten terug op, pas als de pc van mijn vriendin terug uitgezet word, stopt deze met terug opnieuw opstarten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Robkex,

 

Ik heb zo een idee dat het aan het stroom kan liggen, omdat je de ene pc opstart, die dan ineens veel stroom vraagt, lijkt het misschien voor de andere pc dat deze van het stroom afgehaald word,  en zodra de stroom er weer is dan start deze automatisch op. dat is een beetje hetzelfde als stroomuitval van misschien nog geen seconde, sommige pc`s starten op wanneer ze weer stroom krijgen. een andere verklaring zou ik niet weten.

 

Misschien kun je een test doen, en de pc die automatisch opstart, even met een verlengsnoer een stopcontact pakken die op een andere groep zit aangesloten? Als de pc dan niet meer automatisch opstart dan is dat het probleem dus.

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.