Ga naar inhoud

Stuurprogramma grafische kaart bijwerken

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dat er fouten in het "tooltje" zitten heb ik niet willen beweren. Maar: twee bekende programma's die ik bedien vanaf het bureaublad (Trend Micro Housecall en Bitdefender Adware Removal Tool) waren ook weg, evenals enkele extensies in Firefox en SRWare Iron. Trend Micro heeft een map in de Program Files.

Dit onderwerp gaat over het bijwerken van het stuurprogramma voor de grafische kaart. Dat is nog niet gebeurd. Omdat het systeemherstel vreemd deed durfde ik het niet meer aan. Misschien is het nu het moment om het nog eens te proberen, alvorens het onderwerp af te sluiten.

aangepast door Leono
Geplaatst:

Het is dus gelukt. Hiep hiep hoera!

Volgens zowel ScanCircle alsook DriverEasy Professional 4.9.6.35549 heb ik nu nog steeds een verouderd stuurprogramma, maar het stuurprogramma dat ik nu heb geïnstalleerd komt van de webstek van Acer, dus ik laat het hierbij.

Mag ik twee woorden van dank uiten ten opzichte van (in alfabetische volgorde) Asus, kape en kweezie wabbit? Merci beaucoup!

U allen verricht zeer zinvolle arbeid.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.