Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Sinds 3 dagen nu heb ik problemen met mijn OnePlus One. Ineens kon ik niet meer op internet via mobiele dataverbinding. Ik heb al van alles geprobeerd: APN default instellingen zetten, nieuwe SIM-kaart, fabrieksinstellingen gezet, laatste versie van android er opnieuw geflasht,... Ik ben er al mee naar de winkel geweest, waar ze me niet meteen konden helpen, en op andere fora kom ik er ook niet echt aan uit. Weet er iemand wat ik nog kan proberen? Ik heb de GSM pas een week en zou het echt jammer vinden om hem nu al te moeten terugsturen om zo iets banaal.

 

 

Vriendelijke groeten,

Alexander

Geplaatst:

Het toestel is nog in volledige garantie en in de winkel kunnen ze je niet verder helpen...... vreemd.  :hmmmm:

 

 

De smartphone is bovendien terug gezet naar fabrieksinstellingen en het probleem blijft aanwezig? Ik zou dan toch gebruik maken van de garantie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.