Ga naar inhoud

wifi adapter


zazou

Aanbevolen berichten

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Dubbelklik in apparaatbeheer op de netwerkadapters.

Rechtsklik op de broadcom adapter en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

Maak een afbeelding van de tabbladen algemeen en stuurprogramma en voeg beide afbeeldingen als bijlage toe aan een volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vrees dat we hier niet veel meer kunnen doen.

Ik kan geen recentere drivers vinden uit een betrouwbare bron.

 

Je hebt wel het speccy logje van de pc van je vriend geplaatst.

Kan je ook eens de snelheidstesten doen met de pc van je vriend maar op jouw netwerk (zowel wifi als kabel) en dan de resultaten plaatsen in een volgend bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het netwerkcentrum geeft het maximum haalbare voor je adapter.

De speedtest geeft de reële waarde weer.

Omdat je nooit het maximum kan halen zal de speedtest altijd een lagere waarde aangeven.

 

De snelheden van je vriend komen wel overeen met je eigen waarden.

Ik vrees dan ook dat je modem/router hier de beperkende of vertragende factor is.

Misschien eens contact opnemen met Telenet en vragen wat de opties zijn om een nieuwere versie van je modem/router te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was aan het denken om power adapters te kopen maar men zegt dat die niet werken op een verlengsnoer met meerdere priezen want ik kan aan de modem niet aan het muurcontakt, wat denkt u daarvan? Of misschien een extra router met wifi aan de modem zetten

 

In ieder gevel bedankt voor de hulp

 

Brits  A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.