Ga naar inhoud

backuppen op HD en dropbox

elsebels

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb enkele vraagjes hoe ik het beste mijn mappen met foto's kan backuppen.Ik heb ze in dropbox gezet en nu vraag ik mij af:als ik wijzigingen aanbreng in een map op de PC wordt dit dan automatisch aangepast in dropbox.Ik wil nml. een exacte kopie van de mappen op de PC naar de cloud. 

Ik heb ook een externe HD besteld en hoe kan ik met welke software een 'spiegeling' maken?Ik heb al eens gewerkt met Fbackup(op een oudere PC)en dat ging prima.Enkel de wijzigingen werden aangepast,dus het was zo gebeurd.Nu is het programma vernieuwd en ik kan de juiste instellingen niet vinden.

Weet er iemand een eenvoudige,automatische manier om een back up te maken?

grt,

Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo elsebels,

Je zou een RAID 1 kunnen maken met je externe HD, maar raid is geen backup, als je een map per ongeluk verwijdert is deze op de andere HD ook weg. Hier heb je wat informatie over RAID 1. Bij Raid 1 moet je je HDD spiegelen (mirror) met je externe HDD. Hier lees je hoe je een Mirror maakt van je HD van je PC. 

Mvg,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.